Friday, September 26, 2008

Budak PKR tak reti Bahasa



Habuan seks ibarat sedekah, satu kesilapan bahasa....itulah yang dilaporkan oleh MalaysiaKini

"Timbalan Pengerusi PKR Perak, Zulkifli Ibrahim menyifatkan kenyataan seorang ahli parti itu bahawa habuan seks sama seperti menerima sedekah, sebagai sekadar satu "kesilapan bahasa yang tidak disengajakan", demikian dilaporkan oleh Bernama. "Barangkali itu mungkin kesilapan dari segi bahasa dan sebagainya tapi itu bukan maksud kita menjadikan seks itu sebagai satu sedekah. "Saya boleh komen setakat itu sahaja," katanya dalam laporan agensi berita nasional itu."

Budak PKR ini tahu Bahasa ke tak?
Kenapa bangang sangat?
Masa mengadakan hubungan seks dengan amoi dari China itu pakai bahasa apa? Macam itik dengan ayam? Ataih...kamu cakap perak ke yob? Amoi tu faham ke apa kamu cakap?
Si botak Zul Hassan pakai kepala mana masa seks dengan amoi China tu? Kepala atas atau kepala bawah? Cantik engkau punya muka!

8 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. YOP TAK ADA PENGALAMAN KE DENGAN PUYIING THAI... KAN SAMA TU. BENDA TU TAK PAYAH CACAP... KEPALA KE DEPAN... MULUT TERBUKA... HAHAHAH KELAKAR BUDAK PKR TU.... NABI KATA JAUH DARI ZINA... BUKAN MINTA SEDEKAH DENGAN AMPAU TERKEPIT AMOI TU. KALAU DEPA JADI KERAJAAN MALAYSIA... BANYAKLAH LAGI DAPAT SEDEKAH.

    ReplyDelete
  3. Bebudak PKR ni akalnya memang terletak pada kepala yang dibawah.

    Tak heran la, boss de factor mereka pun sebegitu rupa..hehe

    Selamat Berpose

    ReplyDelete
  4. Sudahlah buat salah. Salahkan BPR pulak sbb buat perangkap utk mereka. Kalau mahu anggap zina tu sedekah, apa boleh buat lah...tapi zina tu salah dalam agama, sama juga macam sodomi.

    ReplyDelete
  5. Memang dia tak reti bahasa, dia main taruh ajer dulu....tak reti bahasa abah ko!

    ReplyDelete
  6. aiyoyo.
    did you watch his interview on tv3?
    aiyoyo.
    macam masih syiok, syiok.
    check here.
    doesn't look he tersilap kata...maybe tersilap..erm, erm...
    ;)

    ReplyDelete
  7. DSN, Budak PKR ni mmg stok muka BUDU, perangai anak buah sama saje dgn kapla bapak dia! Bior bungkus deme, pasni boleh kita aqiqah plak BUDU ke pimpinan kalo itu yg deme terlior...

    ReplyDelete
  8. Kok dilipek sebosar kuku.Kok dibontang sebosar alam.Kok hilang dicaghi.Kok hanyut dipinteh.Kok tonggolam disolam.Datang biarlah nampak muko.Kok poei biarlah nampak belakang.Jauh diimbau dokek digamit.Seuntai salam,sejambak kato.Dogup bicagho,merisik raso.SALAM AIDILFITRI 1429H.Berjumpo di lain maso dan tompet,semugo ketaatan kepado allah kukuh sentiaso.

    ReplyDelete

No comment moderation but need to know who is commenting. Please let us know who you are. Keep it as professional as possible. Didn't we agree to disagree? Regards and best wishes.(DSN)