Tuesday, July 29, 2008

Ezam vs Anwar (Bye Election)

What the hell is wrong with this Ezam? He joined (rejoined) UMNO to be a candidate in a bye- election?

Dia ingat dia boleh jadi calon kat mana2 saja? Nak jadi calon payung terjun? Siapa dia yang nak menawarkan diri ni? Apa keistimewaan Ezam !? Bodohlah orang UMNO kalau membenarkan Ezam untuk bertanding melawan Anwar Ibrahim. Nak ikut kemana saja Anwar bertanding. Kalau dia menang dia jadi hero. Kalau dia kalah pun dia akan kata dia berkorban untuk UMNO. Budak ini memang pandai cari kesempatan!

Ezam ini anak didik Anwar. Orang Melayu kalau ada anak didik, dia tidak ajar habis semua ilmunya. Macam guru silat. Kalau semua ilmu diajar - melawan tauke lah jadinya. Ezam ini konon nak lawan tauke?
Ezam bukan tandingan Anwar. Ezam hanya boleh ikut cara anwar bercakap. Cara buka tutup mulut semasa bercakap. Memang sama sebijik-sebijik macam Anwar. Mintak-mintak dia tak ikut cara dan benda lain yang Anwar suka.
Kalau itu lah yang Ezam hendak bila masuk UMNO - nak lawan bekas boss dia. Ezam....elok lah awak keluar balik dari UMNO. Orang macam Ezam ini lah yang musnahkan UMNO!
Dulu semasa dia dalam Keadilan dia bercadang hendak bertanding di Pekan lawan Dato Najib. Sekarang dah masuk balik UMNO nak lawan Anwar pula. Budak mentah macam ini kalau UMNO layan....UMNO yang akan hancur. Tak sempat bubar cara Nik Aziz...dah bubar dulu.

No comments:

Post a Comment

No comment moderation but need to know who is commenting. Please let us know who you are. Keep it as professional as possible. Didn't we agree to disagree? Regards and best wishes.(DSN)