Tuesday, July 22, 2008

Cakap tak serupa bikin

Dua tiga hari lepas jumpa seorang kawan lama. Dia punya puji Mahathir sikit punya baik. Puji Adnan Yaakob bagus lah, berani lah macam2. Tiba2 Anwar datang Kg Razali Kuantan, umum dia keluar UMNO masuk PKR pulak! Cakap tak serupa bikin.
Anwar kata KALAU dia perintah hari ini, esok minyak turun 50 sen. Ini masa debat dengan Shabery Cheek. Dulu sebelum PRU 12 dia kata benda yang sama. Tapi dulu minyak belum naik harga. Cakap tak serupa bikin.
Cakap pasal KALAU ni siapa pun boleh. Kalau nenek kita tak kawin dulu, dia masih anak dara la...apa punya bodoh daaa!
Parti Anwar ni kan memerintah di Selangor! Nak turun harga air (nak bagi air percuma) pun punya lah sakit....cakap tak serupa bikin.
Banyak lagi benda yang dia orang ni janji....satu benda pun tak buat lagi. Cakap tak serupa bikin.
Bro, buat janji dengan betul-betul buat tak sama bro! Cakap tak serupa bikin.
Sekarang semua orang nak tau, dia betul2 buat ke tak......tu...yang dengan Saiful tu.
Kalau bicara nanti, kalau mahkamah lepaskan dia, mahkamah adil.... kalau mahkamah sabitkan dia....mahkamah zalim....ada konspirasi ada itu ada ini.
Dalam dunia ni, yang paling sedap ialah kalau semua benda dapat kat kita...selagi tak dapat kat kita selagi itu semua benda tak betul...
Biasa la tu....kalau orang lain dapat jawatan, contohnya lah, semua tak betul....yang betulnya kalau dapat kat kita kan...
Kalau Saiful kata dia kena liwat....kalau benda tu tak betul....tanggung je lah....azabnya.
Nak tengok azab yang tuhan dah turunkan kepada umat nabi lut....pergi lah ke Laut Mati di Jordan. Dulu saya dah pergi hantar budak berubat sakit kulit kat situ....terbalik habis...macam liwat tu lah...terbalik. Orang ikut depan dia ikut belakang!

No comments:

Post a Comment

No comment moderation but need to know who is commenting. Please let us know who you are. Keep it as professional as possible. Didn't we agree to disagree? Regards and best wishes.(DSN)